2011. május 17., kedd

Bukottak Holdja

Most egy manga bemutatóval készültem, ami nem más,mint a Bukottak Holdja!
A képeket (az elsőt kivéve) én fotóztam, szóval úgy nézzétek őket ;)


Toui Hasumi mangája egy kötetes és öt különböző történet szerepel benne. Röviden leírom a tartalmukat:
Kezdjük az elsővel, egy fiú elveszíti otthonát az Édenben,ezért a sivatagban kóborol...de valaki rátalál. Egy rejtélyes idegen, vajon mit akar? 


Második egy festőről szól, akihez egy különös ajánlat fut be. Vajon ki ez az ember?


Harmadik egy varázslóhoz érkező királyt mutat be,azt akarja hogy jósoljon neki, de a háborúval mi az igazi célja?

Negyedik két fejvadász különös életébe pillanthatunk bele, de történik valami furcsa dolog..ki állhat a háttérben?

Utolsó, vagyis ötödik egy palátba érkező különleges macskáról szól. Vajon megtalálja,akit keres?
És a végén még van pár csodálatos oldal. Gyönyörű, nem is írok róla.

Az összes történet nagyon rejtélyes, nekem ez nagyon tetszett. És a rajzolása...huh...szerintem fantasztikus!
Még annyi,hogy szerepel benne yaoi,de nem túlságosan,így azok is megpróbálkozhatnak vele, akik nem szeretik.


Pontozás:
Design:     10/10
Történet(ek): 10/8
Szereplők:     10/10
Hangulat:    10/9

Összese: 40/37

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése