2011. július 1., péntek

Nyan Koi!

Egy 12 részes anime.
Elmondhatom,hogy rég nevettem ennyit. Nagyon vicces :) Azt sajnálom, hogy nem lett befejezése (össze is jöhetett volna Mizuno-val *-*), na de szerintem lesz 2. évad. Tuti megfogom nézni!

Igaz, ez egy ecchi, de nem durva sőt egyáltalán nem az. Nagyon-nagyon enyhe. Na meg hárem anime, de itt nagyon tetszett,hogy a lányok néha feladták az érzelmeiket és inkább segítettek mással összejönni. Ez nagyon szép volt.


Értékelés:
Design        10/10
Történet      10/9
Szereplők   10/10
Hangulat     10/10
Zenék         10/7

Összesen: 50/46

Szóval várom a 2. évadot :)

2 megjegyzés:

  1. hali! tetszik az oldalad :) kérlek segits nekem is:) kattints a nevemre :$

    VálaszTörlés
  2. Köszi ^^ És miben kéne segíteni? Megnéztem, de nem láttam miben kell xD

    VálaszTörlés