2011. november 30., szerda

1 érdekes dolog :P

Na ezt most muszáj megosztanom xD
Sok mindent láttam már, de ennek én is bedöltem xD


Adott egy néma ember, aki szeretne fogkefét venni. Úgy fejezi ki magát a boltosnak, hogy imitálja a fogmosást, és sikerül a vásárlás.
Nos, ha adott egy vak ember, aki napszemüveget szeretne venni, hogy fogja kifejezni magát?
Gondolkodj rajta egy kicsit, mielőtt lejjebb tekernél a válaszért...

























Kinyitja a száját és azt mondja:
Szeretnék venni egy napszemüveget.


Ennyi xD

Amúgy amióta nem írtam megnéztem az Utawarerumono Ova-it, filmjeit (összeset) és elkeztdtem názni az Arc,the Lad-ot. Régen az A+-on néztem, nagyon szerettem ezért nézem újra^^

Na pux



Oh, ja és lehet írni kommentet,h ki dőlt be ;) Érdekel :) Bye

2 megjegyzés:

  1. Hát ez fájt :"D Komolyan nem gondoltam, hogy ezt teszi a vak. ^^"

    VálaszTörlés
  2. Ja, el is képzeltem,h mutogatja xD Eszembe nem jutott,h megszólal xD

    VálaszTörlés